الینا الینا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

◕‿◕الینا خوشگل مامان و بابا ◕‿◕

بدون عنوان

1390/10/5 3:28
نویسنده : مامان الینا
128 بازدید
اشتراک گذاری

هــر چــه زیباست مـرا یـاد تـــو می اندازد

آن کــه بینـــاست مرا یـــاد تــو می انـدازد

تــو کـه نزدیک تر از من به منی می دانی

دل کـــه شیــداست مرا یـــاد تــو می اندازد

هـر زمان نغمه عشقی ست که من میشنوم

از تــو گویـــاست ، مرا یــاد تــو می انـدازد

دیگران هـر چـه بخواهند بگویند که عشق

بی کـــم و کاست مرا یـــاد تـــو می انــدازد

ساعتــی نیست فرامـوش کنــم یــاد تـــو را

غم کـه بــا ماست مـرا یــاد تــو می انــدازد

الینا مامانی نمیدونم چرا یهو یاد تولدت و سختی هایی که کشیدیم افتادم دلم گرفت وای خدا چقدر سخت بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرینا
5 دی 90 17:01
سلام چه دختر نازیییییییییی.ماشاالله. ممنون که به وبلاگ آرینا سرزدید.من با اجازه لینکتون کردم.
مامان آرینا
5 دی 90 17:03
سلام مهربونم .آرینا مو فرفری با یک شعر در وصف نی نی وبلاگ در جشنواره شرکت کرده. خوشحال می شم به کد 191 به آرینا و کد189 به وبلاگ بیا تو ببین چه خبره رای بدهید. http://arinapezhman.niniweblog.com http:/yesmusa.niniweblog.com