الینا الینا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

◕‿◕الینا خوشگل مامان و بابا ◕‿◕

نظرات (6)

نایسل
17 اسفند 90 15:39
وای چه خوشگل موز میخوری فدات بشم من کی بشه تولد دخمل گل شما بشه عزیززز دلمم راستی خیلی مامان نازییی هستی هاااا بوسسسسس
نایسل
17 اسفند 90 15:40
مرسی بهم سر زدی ایشالا تولد 120 سالگی نی نی شما کنار شماااا
نی نی های حاجی-مامان زهرا
17 اسفند 90 16:42
ممنون خاله آخه الینا جیگر خیلی نازه
سمیرا
17 اسفند 90 20:38
عزیزه دلم مامان الینا این دخترت خیلی ناز و خوردنی . ماشاالله . خدا برات نگهش داره گل من
آنیا
19 اسفند 90 18:23
سلام..اوخهــ..خدا براتون نگهش داره... من خیلی دوس دارم مامان شم.. ولی فعلا 17 سالمهــ.. خب بریم سر بحث اصلی.. من 1 وب قالب و لوگو دارم..به زودی ایکن های جدیدم میاد.. قالب های نینی فعلا ندارم ولی عروسکی و بگونه هم دارم درست میکنم..شاید تا بعد از عید بزارمش..خواستید سفارش بدید با عکسی که دوست دارید براتون قالب خوشگل و مخصوص نینیتونو بسازم.. حتما پیشم بیا... نینی جونمــ دوست دالم خوشملم... بووووووووووووووووس
مناء
21 اسفند 90 11:06
______________&&&____&&& _¯_¯ _¯_¯. ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& _¯_¯_¯_¯. ______________&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& _¯_¯_¯_¯. _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& _______________________________&&&________&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& _¯_¯ _¯_¯._¯_¯ _¯_¯. &&& &&&______&&&&&______&&&&&&& &&&______&&__&&_____&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&_____&&& _¯_¯_¯_¯. __________&&&________&&& __________&&&________&&&&&&& ____&&____&&&_______&&&&&&& _¯_¯ _¯_¯. ____________&&& _____________&&& www.rasol.niniweblog.com