الینا الینا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

◕‿◕الینا خوشگل مامان و بابا ◕‿◕

خیلی بلا شدی

1390/12/23 1:56
نویسنده : مامان الینا
201 بازدید
اشتراک گذاری

 تو هر روز شیرینتر میشی ... دنیای من و بابایی رو هم شیرینتر کردی... ما هم هر روز خدا رو بیشتر از دیروز شاکریم...

 

خدایی که به من حس مادری داد تا تو رو دوست داشته باشم...niniweblog.com

خدایی که به تو شیر خوردن و خندیدن و شیرین کاری و خیلی کارای دیگه یاد داد..

 

 

٩ ماهی که تو شکمم بودی و لگد میزدی،پیش خودم میگفتم وای خدایا یعنی لذتی از این بالاتر هست؟

 

و ٩ ماهی میشه که هر روز عاشقانه تر از دیروز در آغوشت میگیرم و نوازشت میکنم وبا خدا میگویم:

 

یعنی لذتی از این بالاتر هست...؟هر روز با تو بودن از دیروز زیبا تر و عاشقانه تر است...

 

خدایا خودت همیشه حافظ و نگهدارنده هدیه ی نازنینت به من باش...

 

اینروزا یاد گرفتی وقتی چیزی رو نمیخوایی سرتو تکون مبدی تند تند میگی نه نه نه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نایسل
23 اسفند 90 2:08
مرسی قربونت برممم قابل نداره
نایسل
23 اسفند 90 2:09
مرسی فدات شم تو خودت چشات نازه اینارو هم خوشگل میبینه بوسسسس