الینا الینا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

◕‿◕الینا خوشگل مامان و بابا ◕‿◕

برای گلم

1391/1/2 3:18
نویسنده : مامان الینا
149 بازدید
اشتراک گذاری

الینا جون عزیزم امیدوارم که دیگه مریض وبی حال نشی 

 

مامانی اصلا طاقت مریضیتو نداره 

 

 همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است

چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟

 

 

 

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم

 

 


 

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

 

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

 

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

 

 

و تو آن شبنم عشقی که با آمدنت به روزگار تیره و تارم رنگ مهر و وفا بخشیدی

 

 

دفترچه ی خاطرات قلبم را که خالی از عشق و یکرنگی بود

 

سرشار از عشق و محبت کردی  ، نازنیم ، زیباترینم

 

حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس می گویم

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا مامنان مرسانا
2 فروردین 91 12:19
خدا رو شکر .....الهی که دیگه دردش رو نبینی خانومی