الینا الینا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

◕‿◕الینا خوشگل مامان و بابا ◕‿◕

9+9

1391/1/22 2:13
نویسنده : مامان الینا
267 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

عزیز دلم 9 ماه مهمون دل مامان بودی

و حالا 9 ماه که شدی عزیز دردونه خونمون


دوتا 9 ماه که با همیم

مامان خیلی دوست دارها

هر وقت نگات میکنم نگام میکنی و برام میخندی

یا اینکه دستات و برام باز میکنی تا بیام بغلت کنم 

وقتی خوابی میام بغلت میکنم بوست میکنم نوازشت میکنم و تو هم میفهمی و گوشه لبت یه لبخند کوچولو میشینه یعنی مامان من حواسم هست و دارم لذت میبرم اون موقعس که محکم فشارت میدم و تو چیزی نمیگی و کاملا" با احساس امنیت سنگین میخوابی 

وقتی هم خوابت طولانی میشه درسته به کارام میرسم اما دلم برات تنگ میشه و بهونت و میگیرم

از 4 ماهگی اسمت و میشناسی و هر کس صدات میکنه برمیگردی اما گاهی شیطونیت گل میکنه و هر چی صدات میکنم اهمیت نمیدی و بعد از چند بار یه باره برمیگردی و میخندی و اینجوری با مامان بازی میکنی و بازیگوشیت و به رخم میکشی

هر وقت نگات میکنم به خاطر داشتنت خدا رو هزار بار شکر میکنم و از خدا میخوام همچین حسی و به همه زنها بده که ندیدم حسی و قوی تر و قشنگ تر از حس مادری و مادر بودن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)