الینا الینا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

◕‿◕الینا خوشگل مامان و بابا ◕‿◕

عشقم سالروز امدنت مبارک

1391/4/20 3:36
نویسنده : مامان الینا
376 بازدید
اشتراک گذاری

متن های زیبا برای تبریک تولد ...از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

تولدت مبارک

 

 


در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک

در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم

و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم

آغاز بودنت مبارک

 


ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادت

برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست

پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک . . .

 

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست

آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی

تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک

 

 

پلک جهان می پرید

دلش گواهی میداد

اتفاقی می افتد

اتفاقی می افتد

و

فرشته ای از آسمان فرود آمد

تولدت مبارک

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک




 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان الیناجونی
20 تیر 91 12:17
واییییییییییییییی خداییییی من الینا جون یکساله شدددددد تولدت مبارککککک عسلللللممم مامانی تبریییییکککک
مامان الیناجونی
20 تیر 91 12:19
اومدم یه سری بزنم دیدم الینا جون تولدشه خیلی خوشحاال شدم مبارکت باشه عزیزم یکساله به جمع زمینی ها پیوستی امیدوارم سالهای سال سالم و سرحال با خوشی روی این زمین قدم برداری عزززززززیییز دل از طرف من و الینا واسه الینا عسل
مامان الیناجونی
1 مرداد 91 19:48
مبارکت باشه عززززززیییییزززززم
مامان ریحان عسلی
4 مرداد 91 18:04
سلام با تاخیر مبارکه خاله جون یکساله شدنت ایشالا 120 ساله شی