الینا الینا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

◕‿◕الینا خوشگل مامان و بابا ◕‿◕

الینا طلا

1391/5/5 3:27
نویسنده : مامان الینا
273 بازدید
اشتراک گذاری

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

عزیزم چقده خوشحالم دوباره تونستم واست بنویسم ...... عزیزم این روزا اینقده ماه شدی و کارات با مزه شده که نمیدونم چطور تا حالا نخوردمت .

 

الینای من عشقم با قدم های تو ضربان قلبم تند میشه با خنده های تو دنیای من خوشرنگ میشه قلب

عسلی من هر روز شیرین تر از قبل میشه و زیباترین لحظاتم در کنار گلم معنا میگیره...               دنیای زیبا

گلم عروسکم الان 4 تا دندون بالا داری 3 تا هم پایین

یه کار بدی که میکنی اینه که وقتی شیر میخوری گازمیگیری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زهرا
5 مرداد 91 3:42
سلام. خدا الینا جون رو برات نگه داره به وبلاگ من هم سری بزن البته تازه درستش کردم ولی به تجربیات شما احتیاج دارم ممنون
نانی
5 مرداد 91 8:30
ماهتون عسل التماس دعا
نایسل
5 مرداد 91 9:23
مبالکه
ilijoon
6 مرداد 91 13:20
مامان رومینا
12 مرداد 91 9:42
مامانش چرا عکساشو نذاشتی مشتاقم ببینم این وروجک چه شیطونی هایی میکنه.ایشالا که همیشه سالم باشه
ilijoon
18 مرداد 91 14:09
مامان رومینا
19 مرداد 91 11:53
اوه اوه گاز میگیره وااااااااااااااااای خوبه هنوز رومینا به این مرحله نرسیده