الینا الینا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

◕‿◕الینا خوشگل مامان و بابا ◕‿◕

زیبای کوچک

1390/9/30 9:58
نویسنده : مامان الینا
153 بازدید
اشتراک گذاری
اخه چرا چرا من اینقدر زشتم چرا همه با دیدن من فرار میکنن اخه چرا منو افریدی خدایا وقتی پرنده های زیبا و پروانه های زیبا و.......................... را افریدی چرا منو به زشتی افریدی  همه از من متنفرند همه میگن من زشتم و سیاه وچندش اور خدایا دلیل افرینش من چه بود خدا حرفای او را شنید (سوسک)و به او گفت تو ای زیباترین زیباییم تو هم مخلوق من هستی و دوستت دارم انهایی که تو را دوست ندارند مومن نیستند که اگر مومن بودند میدانستند تو از منی افرینش تو در دستان من است و افرینش تو بیهوده نیست خدا سرچشمه تمام خوبیهاست پس انان که تو را دوست ندارند مومن نیستند و هنوز خدای خود را نشناخته اند

 

 

الینا جان دخمل نازم همیشه برای  همه احترام قائل باش زیراهمه هستی و افرینش زاده سرچشمه خوبی ها خداست  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)